بازی واقعیت مجازی VR در منزل

بازی واقعیت مجازی VR در منزل

خلاصه مطلب بازی واقعیت مجازی در منزل

شما و فرزندانتان می توانید در منزل بازی کنید و عملکرد مغزی را افزایش دهید. در حال حاضر استفاده از واقعیت مجازی در تغییر عملکرد مغز در دنیا بیشترین اعتبار را دارد. کاربرد واقعیت مجازی می تواند باعث بهبود توجه ، حافظه ، یادگیری ، پیش گیری از آلزایمر و بهبود توانایی های ذهنی شود. جهت انجام بازی های هدفمند در منزل می توانید با ما در تماس باشید و از نرم افزار اورجینال توانمندسازی شناختی با مشاوره تخصصی در منزل بهره مند شوید.


بازی های واقعیت مجازی در منزل برای چه کسانی توصیه می شود؟

مرکز سلامت ذهن وصال با مجوز از سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام روانشناسی و با تجربه 20 ساله در تشخیص و درمان اختلالاتی چون عدم توجه و تمرکز، ضعف حافظه و اختلال یادگیری ، بیش فعالی ، آلزایمر است. رویکرد وصال استفاده از درمان های غیر دارویی در زمینه درمان بیماری های اعصاب و روان و بهبود عملکرد مغزی می باشد. 

واقعیت مجازی VR روشی کارآمد و نوین در درمان و بهبود بسیاری از مشکلات و اختلالات روان است. همچنین یکی از مهم ترین کاربردهای واقعیت مجازی توانمندسازی عملکرد مغز است. در واقع با انجام تمرینات مورد تایید و مشخص شده افراد می توانند با واقعیت مجازی بازی کرده و عملکردهای ذهنی و مغزی خود را بهبود بخشند. این فرآیند برای کودکان بزرگسالان و سالمندان توصیه می شود.

کودکان و نوجوانان : امروزه بیشتر کودکان و نوجوانان تمایل به بازی های بر پایه تکنولوژی و کامپیوتری دارند. ما می توانیم در مرکز وصال توصیه کنیم که استفاده از این بازی ها با پروتکل های پیشنهادی ما می تواند هم باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان شود و هم باعث بهبود عملکردهای ذهنی و مغزی ایشان.

بزرگسالان : تمرین روزمره توانمندسازی شناختی بر پایه واقعیت مجازی بدون شک برای همه افراد بالغ نیز توصیه می شود. کار و فعالیت های روزمره خیلی مواقع باعث می شود سلامت روان خود را فراموش کنیم. ابزار واقعیت مجازی کمک می کند تا ما فرصت مجزایی برای سلامت روان و بهبود عملکردهای شناختی داشته باشیم.

سالمندان : کم تحرکی، ضعف توجه ، ضعف حافظه ، تنهایی و مشکلات تعادلی از جمله اتفاقاتی است که در سالمندی می افتد. این محصول که با همکاری موسسه روش در حال توسعه است برای پیشگیری و درمان معضلات یاد شده، توصیه می شود. 

ورزشکاران : نورودوپینگ یا نورواسپرت بحث روز ورزش است. در حال حاضر فرض بر این است که بیشتر ورزشکاران از لحاظ فیزیولوژیکی راهکارهای بسیاری برای توانمندسازی در دسترس دارند ولی راهکارهای توانمندسازی عصبی و عملکرد مغزی محدودی وجود دارد. توانمندسازی شناختی بر پایه واقعیت مجازی یکی از بهترین ابزارها برای این هدف است.  

دانشجویان و محصلان : برای بهبود توجه ، بهبود یادگیری ، افزایش سرعت عمل و هماهنگی ها ، دانشجویان و محصلان می توانند در منزل از این ابزار به عنوان یک دوپینگ مغزی استفاده کنند. 

منابع انسانی ( HR ) : سازمان ها علاوه بر اینکه می توانند استیشن های توانمندسازی عصبی در سازمان خود داشته باشند می توانند از این ابزار توانمندسازی عصبی بر پایه واقعیت مجازی در منزل برای پرسنل خود استفاده کنند.



واقعیت مجازی و مغز

مغز ما آنچه را که می بیند باور می کند و خود را با آن تطبیق می دهد. بهبودی و ارتقاء عملکرد مغز، در کنار عدم عوارض جانبی و جذابیت باعث شده است تا امروزه از درمان واقعیت مجازیVirtual reality Rehabilitation Therapy ) یا VR T زیاد بشنویم . متخصصین و پزشکان استفاده از واقعیت مجازی VR را یکی از بهترین روش های جایگزین برای درمان های دارویی می دانند و سازمان غذا و دارو امریکا یا FDA استفاده از واقعیت مجازی در سلامت روان را مورد تایید قرار داده است. این توانمندسازی عصبی روشی است که در حوزه های روانپزشکی ، مغز و اعصاب ، روانشناسی و تقریبا تمام حیطه های پزشکی توصیه می شود. 

بازی های خانگی شناختی که وصال توصیه می کند از معتبرترین موسسه اروپایی است که در حال همکاری با موسسه روش ( Roche ) ، دانشگاه آکسفورد ، دانشگاه UCLA و سایر مراکز علمی دنیا است.  




با خرید نرم افزار توانمندسازی خانگی 


1. خرید عینک واقعیت مجازی VR ( در صورتی که خود شما عینک واقعیت مجازی مناسب را داشته باشید، نیاز به خرید مجدد ندارید  )

2. فعال سازی و نصب نرم افزار توانمندسازی شناختی بر روی عینک واقعیت مجازی ( اگر عینک شما از قبل فعال است نیاز به این مرحله نیست )

3. شما به مدت یک سال، ماهانه مشاوره آنلاین با متخصص مرکز سلامت ذهن وصال خواهید داشت.

4.  دسترسی اصلی یک ساله به نرم افزار توانمندسازی شناختی


مزایای استفاده از واقعیت مجازی VR در منزل

✔ درمان مورد تایید FDA

✔ روش جذابی برای بهبود سلامت روان در کودکان و بزرگسالان

✔ ارتقاء عملکرد مغز

✔ تحت نظر بودن توسط متخصص بدون نیاز به حضور فیزیکی در مطب

✔ انجام بازی و بهبود عملکرد مغز 

✔ امکان استفاده چند نفر در منزل از یک عینک با پروتکل های درمانی و توانمندسازی جدا

✔ امکان استفاده از خدمات مرکز سلامت ذهن وصال در شهرها و یا کشورهای دیگر 


هزینه های درمان واقعیت مجازی VR در خانه

این هزینه ها شامل موارد زیر خواهد بود:

خرید عینک واقعیت مجازی VR  

فعالسازی عینک واقعیت مجازی VR

مشاوره ماهانه متخصص و گزارش وضعیت عملکرد شناختی (به مدت یک سال)

شارژ یکساله پنل کاربری برای استفاده از پلن و بازی واقعیت مجازی به صورت آنلاین

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


چرا عینک واقعیت مجازی VR بخریم؟

تکنولوژی واقعیت مجازی VR به عنوان استاندارد برجسته برای ارزیابی و آموزش شاخص های شناختی، شناخته شده است. این تکنولوژی در مقایسه با سایر راه های آموزشی برتری ویژه ای دارد. VR نه تنها مغز بلکه کل بدن را درگیر می کند و باعث می شود فرد نهایت توجه و تمرکز خود را برای یادگیری به کار ببرد.

عینک واقعیت مجازی صرفا برای استفاده یک نفر نیست و همگی اعضای خانواده می توانند با پرداخت شارژ پنل برای خود، از آن بهره ببرند. پلن ها جهت ارتقاء شاخص های شناختی طراحی شده اند و همه افراد اعم از کودک و بزرگسال می توانند از این پلن ها برای آموزش و ارتقاء عملکرد مغزی خود استفاده کنند.

پلن های بهبود حافظه می توانند در پیشگیری از ضعف حافظه ناشی از افزایش سن کمک کننده باشند. همچنین برای افرادی که در شروع آلزایمر هستند بسیار کارآیی دارد.

بزرگسالانی که درگیر کارهای روزمره هستند و وقت یا امکان آموزش و یادگیری را ندارند، می توانند با استفاده از عینک واقعیت مجازی و پلن های کاربردی که در اختیارشان قرار می گیرد از زمان اندک خود در خانه استفاده نمایند و از ضعف عملکرد ذهن و مغز خود جلوگیری کنند.

تاثیر شگرفی برای تقویت توجه و تمرکز و حافظه فعال قبل از آزمون های مهم، مثل کنکور دارد. 

با یک بار هزینه برای خرید عینک VR می توانید برای سالیان متمادی از برنامه های کاربردی و آموزشی و ارتقاء عملکردی ما زیر نظر بهترین متخصصان علوم اعصاب در دنیا بهره ببرید. 


تماس با وصال


    



بازگشت